Ruvdem orkunireem 17 gün için 60 ml gayet iyi . Zaten içtikten sonra huzursuz olur doymazsa . Doymadığını anlarsınız . O zamana kadar artırmayın midesi boş yere büyümesin . Çişli bez sayısını takip edin günde 5 6 adet dolu veya doluya yakın bez alıyorsanız doyuyordur. Neden sağıyorsunuz kendisi emmiyor mu ?
ysmnabd orkunireem bana fazla gibi geldi kaç saatte bir veriyorsunuz ? Her bebeğin alımı farklıdır kıyaslamak asla değil ama benim bebeğim 2.5 aylık 60 70 içiyor . 17 güblükken30 içiyordu ve doktor öyle istemişti
orkunireem Ruvdem çişli bez sayısı günlük 6-7yi buluyor kakasını da ya 1 ya 2 kere yapıyor günlük, benim göğüs ucum belirginleşmedi doğum yaptığım günden beri bebeğim emmeye başlayınca kayboluyor yumuşuyor o yüzden tutamıyor
Ruvdem ysmnabd bebekten bebeğe değişir bu durum benim bebeğimde 4 kilo doğdu ilk 5 gün 30 cc içti sanırım sonra 60 a çıktım direk doymuyor bazı bebekler . Fazlasını kusar zaten yenidoğan
Ruvdem orkunireem emmesinin göğüs ucunuzla alakası kahverengi kısmı alsın yeter beslenme öncesi ilk göğsünüzü verin yine de bende ucu az olan biriyim zamanla büyüyor o . İlk zamanlar silikon uç falan taktım. Sağma ile zamanla sütünüzde azalma olabilir her ihtimale karşı bebeğinizi sürekli memeye verin siz . Sonra da sağdığınız sütü verin . Hiç emmese bile uyarı yapar ağzının değmesi yeter
Ruvdem orkunireem ilk başlarda yok ama sonralarda alışkanlık yapıyor bi süre sonra onsuz yine emmiyor. Ben kendim alıştıktan sonra o da memeyi istedikten sonra bıraktım silikon ucu . Memeyi Zor alıyordu ilk ağzına. bende lansinohun meme ucu çıkarıcı böyle vakumlu küçük aleti var önce onunla meme ucunu büyültüp hemen veriyordum ağzına . Şimdi uçlar parmak ucu kadar oldu. 9 aylık bebeğim .
Zeynonunmomu orkunireem benim kızım 3800 kg doğdu sizin gününüzde 60 içiyordu sütü şuan 38 günlük ve 70-100 arası içiyor saat araşığı uzadıkça cc de artıyor içtiği ama en az 70 diyim en çokta 90-100 içiyor şuan 5.5 kilo