Oğlum 14 aylıkken yürüdü yeni yürümeye başlamıştı 2 hafta kadar yürüdü şimdi korkuyor. Muhtemelen düştükten sonra tedirgin oldu şuan 15 ay ve yürümek istemiyor çok tedirgin ve korkuyor asla elimizi bırakmıyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu üstüne gitmeden beklemeli miyim yoksa yürümeye teşvik mi etmeli tam yürüdü derken çok moralim bozuldu