Neseelii bende 2 gün dayandım sonra çok ağrıdı. Gece 5 te kalktım artık acıdan makinayla sağdım rahatlayacağım kadar sonra birdaha o kadar dolup acımadı. Sağım sürelerini ileri ileri atarsanız zaten bir süre sonra kesiyor. 6 ay önce kestim göğsüm bomboş ama sıkınca geliyor yine