Canselheves buyuk kizim zaten 2 yas full emdi gayet guzel.kucugumun sutunden vermedim aklima dahi gelmedi.niye oyle bosey yapayim ki .o sut bebege gore buyuk cocuga gore degil ki.ha zarari yok icerse icsin ama zaten zamaninda aldi icti yararini.bana gereksiz geldi yani 1 -2simdi o sutten icse pek ise yaramaz hastalik konusunda…biraz sacma yani.ayrica mamasina mi katsam demissiniz 4 yasinda mama mi yiyor onu da anlayamadim 🤨