beyzaparla0 Kızlar bebeğim 4 ay 8 günlük geçen sağlık ocağının verdiği kan ilacına başladık her gün kaka yapan kızım 2 günde bir yapıyor ve aşırı kötü kokuyor kakası sağlık ocağında ki ebe ishal kabız yaparsa marka değiştirin demişti sizde durumlar nasıl
gizos0606 beyzaparla0 o ilacin icinde paraben var kullanmacanim bence baska marka al ben iki kizimada sideferkullandim ve kan degerleri gayet iyiydi
[silindi] beyzaparla0 Bu tabloya göre seçim yapabilirsinz Doktor Ecem Tuğba ozkan içeriklerini paylaşmış ben iki çocugumdada bestiron kullanıyorum çok memnunum