Cancan123- hiç dişi çıkmadımı…acaba sürekli ilaç verince çıkmasını yavaşlatıyor olabilirmi… Pırasanın sap kısmını verdinizmi o çok rahatlatıyor birde alt damakta küçük küçük beyaz noktalar varsa az kalmış çıkıyor demektir. Üsttekide aslında baya bir belli oluyor çıkması net görünüyor beyazlık… Bu arada benimki de sürekli memeye yapışıyor 1 saatte 10 defa yapıştığını biliyorum bizim dişler görünmüş bizim ilk çıkan dişlerin çıktığı tarihe göre, yan kesiciler geç kaldı.. sizin ilk dişse 8 diş belki arka arkaya gelebilir benim tanıdığımın çocuğu öyle olmuştu