Kızlar merhaba. Domatesin alerjik besin olduğunu duymuştum o sebeple şimdiye kadar bebeğime çorba yaparken domates ve salça hiç kullanmadım birkaç tarif gördüm onları denemek istiyorum. (Bebeğim tam 10 aylık oldu) siz bebeğinizin çorbalarına katıyor musunuz? Kaç aylıkken vermeye başladınız?