Bebeğim 2 aylık olmak üzere ama maalesef hala böyle hissediyorum. Ağlamalar bitti ama evde yalnız kalmak istemiyorum içim daralıyor sıkılıyor bunalıyorum yanımda birileri olsun istiyorum. Eşim nöbetçi olduğunda arayıp ağlıyorum. Halbuki bebeğime kendim gayet güzel bakıyorım yanımdaki kişi bir şey yapmıyor ama sadece biri olsun istiyorum işte