ebruelanur bizim de yaklaşık 4 ay aktı gözümüz sürekli çapaklandı, göz doktoruna götürdük masajlar, damlalar bizde işe yaramadı bir arkadaşımın bebeğinde daha olmuş onun götürdüğü göz doktoru tto markanın soft göz mendili önermiş dış kutusu pembe. denedik ve faydasını gördük günde birkaç kez aktığında o mendille siliyordum hafif masaj yapıyordum sonra hiçbir şeyimiz kalmadı şükürler olsun operasyona gerek kalmadı, umarım siz de fayda görürsünüz🙏🏻