AnnaGloria bu yaz iki farklı yere gittim. İlkinde Alanya haydar paşa palace gittim. Oteli daha öncede deneyimlediğimiz ve bebekle rahat edebilmek için gittik. Yemekleri güzeldi ve çeşitliydi, çocuk dostuydu. Eğlence alanları çocuklar için yeterli ve güzeldi. Yemek alanında çocuklar için özel alanlar vardı. Ancak bebeğim ya etrafı keşfetme arzusu ya da sıcaktan pek yemek yemedi. Sadece bolca meyve, ayran ve dondurma yedi. Ancak bebeğim her odadan çıktığımızda ya da her odaya çıkarken nedenini anlayamadığım bir ağlama krizine giriyordu. Aşağı indiğimizde de sürekli bebeğimizin peşinden koşuyorduk çünkü kesinlikle durmuyordu. O an için olmayacak şeylere tutturuyordu. İkincisinde de Sapanca da bungalov tercih ettik. Ve kesinlikle rahat ettik. Sapanca ya 4 kişi ve birde bebek gitmiştik. Orada gerçekten rahat ettim. Sabah kahvaltısı tesise aitti. Ayrıca restoranı da vardı. Ancak biz mangal yakmayı tercih ettik. Havuzda sürekli zaten biri oluyordu. Bahçe de tamamen bize ait olduğu için kızımı serbest bıraktım. Hem o mutlu oldu hem biz rahatladık. Bahçe de oynadı, canı ne zaman isterse havuza atladı. Peşinden koşmama gerek kalmadı.