Kizlar merhaba size bisey danismak istiyorum,
Ben dogum yaptiktan 9 ay sonra adet oldum ve bu ay tekrar gelmesini beklerken suan 5 gun gecikti. Bundan 2-3 gun oncesine kadar bel agrim oldu cok fazla ve tuvalete cikamadim bikac gun(onceden de hasta olmadan once tuvalete cikamazdim) ve ayni yorgunluk gerginlik pms donemini yasadim yani.
Adetimin gelmesini beklerken butun belirtiler gitti agrilarim gecti metabolizmam duzeldi ama adet gelmedi :/
Dun de cok uykuluydum ve bi kokudan asiri midem bulandi sonra korktum ve gebelik testi aldim ama testi gece yaptim neyse negatif cikti ama hala adet olmuyor olmam beni korkutuyor.
Bu sekilde dogumdan sonra gec adet olan ve duzensizlik yasayan oldu mu beni bi aydinlatin🥲