Merhaba hanımlar. Kızım 23 günlük, çok aktif bir bebek ta ki iki gün önce dışarı çıkarana kadar. Hayli uzun kaldık fakat emdi, bezi değişti, her şey güzeldi. Eve geldim akşam uyuttum, gece kendi uyanan bebek bir türlü uyanmadı. Ben uyandırmaya çalıştım ama normalde aktif olan bebeğim uyanmadı, zar zor 10-15 dk emdi. Sabah da aynı şekilde uyandıramayınca doktora götürdük. Çocuk uykudaydı ve refleksini beğenmedi doktor. Enfeksiyon var mı diye bakıldı, temiz çıktı. Ultrasona bakılacaktı kafasından, yetişemedik. Doktor düşürdün mü çocuğu dedi, Allah korusun beyniyle ilgili bi şey olmasın… başka hastaneye giderken çocuğum kendine geldi iyice hareketlendi. Ağladı emdi 30 dk aktif bi şekilde uyumadan. Gittiğimiz hastanedeki Doktora gösterdik gayet aktif dedi ki gerçekten çocuk kendi haline dönmüştü, cıvıl cıvıldı. Eve geldik akşam çok emdi, hatta emerken de biraz hırçın emer, kavga eder memeyle. Yine aynı şekilde emdi zar zor uyuttum bir saate yakın aralıklarla emince. İki saat sonra kaldırmak istedim çocuk yine uyanmıyor. Karnına ıslak bez koyunca şok etkisiyle uyandı 10 dk emdi ama yine uyuyakaldı. Sarılık yok, enfeksiyon yok, bu normal bi durum mu? Çok endişeliyim lütfen tecrübesi olan varsa yazsın