Hivaa Kızlar ya bebeğim 21 günlük sezeryan kaynaklı sütüm gelmedi gelmesi için herşeyi yaptım bir iki gündür sanırım gelmeye başladı bebeğim tutuyor artık memeyi ama bu defa da asla bırakmıyor ne yapsam da olmuyor lavaboya gidemez oldum sürekli emmek istiyor ağzını şapırdatıyor göğsümde uykuya kalıyor yerine koyacak olsam çığlık atıyor aklımda sürekli acaba doymuyor mu sorusu var ama doyuyor gibi hissediyorum. Doktor eğer altını günde 5 6 defa ıslatırsa doyuyordur demişti ıslatıyor Buda. Ne yapmalıyım sizde böyle bir durum yaşayan varmı ?
Miracinannesi_ Hivaa memeden ayrilinca hiç uyumuyorsa açlık durumu olabilir. Dolu dolu 5 tane cisli bez diyorlar ama sütün yapısı da etkiliyor bu durumu yağlı değilse doymuyorlar Ayını beklemeden sağlık ocağı yakınsa haftalik kilo takibi yaptırmanızi öneririm
derinsmayko Hivaa bebekler 15. Günden sonra bu tip davranışlar gösteriyorlar özellikle akşam 5ten sonra . Ben doktoruma sormuştum ya emzik gibi hissediyorum kendimi doymuyor mu acaba diye o zaman doktor bu günlerde normal olduğunu anneyle daha çok bağ kurmak istediği için memede çok kaldığını söylemişti. Merak etmeyin geçici bir durum doymama kaynaklı değil
Hivaa Miracinannesi_ bu arada sağlık ocağına da götürdüm kilo almış ama bir 100 gram eksik bundan sonra daha hızlı alacak dedi. Haftaya yine gidecem.
Hivaa derinsmayko evet çok okudum araştırdım bebeklerde emme refleksi doğuştan olduğu için sürekli istiyormuş çok normalmiş uzun kalması ama beni korkutan şey doymuyor olabilir mi düşüncesi :(
Hivaa askbebegimmbenim emzik çok tasfir ettiğim birşey değildi ama doktora danışıp öyle başlayabilirim sanırım
FerideDeniz Hivaa kuruyemiş, tahin, helva, et, süt ürünleri, tereyağı, tavuk, balık gibi ne kadar sağlıklı gıdalar tuketirsen sütun o kadar yağlı ve doyurucu olur.
askbebegimmbenim Hivaa bende öyleydim ağlamıştım hatta yalancı meme emer gibi kandırmış gibi hissediyordum ama çok rahatlık oldu canım bende doktoruma sordum sende danış
Miracinannesi_ Hivaa ilk bir hafta kilo kaybı oluyor 15 günde doğum kilosuna ulaşması lazım ozellikle kalsiyum protein agirlikli beslenmen gerekiyor yesil sebzelerden et ve sut ürünlerinden faydalanabilirsin. Emzikte çözüm olabilir pek tabi benim bebeğim doğduğunda bir hafta kuvozde kalmisti orda haberim olmadan emzik vermişler hemşirenin demesine göre mama verilmesine rağmen doymak bilmiyor sürekli ağlıyormuş mecbur kalmışlar. Evde bırakırsınız emzigi dediler ama ben bırakmadım sadece emzirdikten sonra kullaniyordum uyuyunca çıkarıyordum gün içinde ağladığında falan vermiyordum
Hivaa Miracinannesi_ siz yine iyi idare ediyorsunuz demek ki bazen emzik bıraktırma krize dönüyor ben sanırım cesaret edemem.
Hivaa askbebegimmbenim benim aslında şuan tek endişem acaba doymuyor mu korkusu yoksa memeyi içmesi emzik ve mamadan daha iyi. Doyup doymadığının endişesi içindeyim :(
zkusagianne Merhaba canım bu süreç çok uzun sürmez sabırlı olun emzik biberon kullanmayın yolun başında meme reddi başlamasın 2 haftaya düzelir
Hivaa zkusagianne merhaba canım aynen bende bu endişede olduğum için yanaşmıyorum hiç ama inşallah doyuyordur :(
zkusagianne Hivaa doymadığını düşündüğünde göğsünün kenarından şırıngayla ver mamayı daha küçücük miğdesi