Eva41 3900 demişti 4160 doğdu ama beni uyarmıştı dr um. Cihaz aşağı yukarı bir değer verir. +- 500 gibi. Hatta ben doğumlarimi takip ettiğimde olcumden fazla çıkıyor hep demişti öyle de oldu. Baş çevresi vs ölçüm aliyorlarya orada dikkat edin çeperi fazla taşırir alırsa büyük dar tutarsa küçük çıkıyor ölçüler yani gerçeği doğunca bilebilyoruz