semanrr007 hamilelik döneminde östrojen hormonu çok yüksek seviyelere ulaşır hamilelik sonrası ise hızlı bir şekilde eski haline değerine düşer buda otomatik olarak saç dökülmesi yapar fakat aşırı saç dökülmesi yaşıyorsaniz bir dahiliye doktoru ile iletişime geçip vitwmin değerlerinze kan değerlerinize baktırabilirsiniz ♥️