Gonca4297 mememin altına yara bandı bile yapıştırdım o şekilde de kabul etmedi ağzına değdiği anda yapısı farklı geldi bastı çığlığı. Doktorlar bas bas bağırıyo 2 yaşına kadar emzirin diye gel de anlat derdini. Sanki kendi acım için çocuğumun rızkını kesmiş gibi hissediyorum kanlı kanlı süt mü sağmadım sütüm kesilmesin diye geceleri kalkıp pompa başında mı beklemedim. En sonunda olan sütüm de kesildi şimdi ikimiz de rahatız güya dertsiziz. En azından diyorum bari 10 ay da olsa aldı anne sütünü çabaladım