Bugun iki kez bana baktığında gözlerini şaşı yaptığını gördüm istemeden mi yapıyorsun bilerek mi falan diye sordum ama net bi cevap vermedi acaba oyun mu yapıyor anlamadım ama annelik hislerim oyle olmadığını söylüyor gibi. Bugun uykusuzdu erken kalktı acaba yorgunluktan mi oldu.anlamadim daha önce hiç farkedilir bisey görmemiştim epey uzüldüm