araskuss 5 günlük bebeğimde sarılık var sık sık emziriyorum saat başı . Ama yinede memede süt kalıyor sağım yapmaya başladım mastit olmamak için günde kaç kez sağım yapmalıyım süre ne olmalı fikri olam varsa yazabilir miiiiii ????
1gunes araskuss bebeğinizi her emzirme sonrasinda sagim yapin bebek emsin doysun kalani sagın duzenli olarak gece gündüz demeden
Miracinannesi_ araskuss bebeğinin emdiginden eminsen emiyor gibi de görünebilir bazilari çene kaslari güçsüz olduğu icin emmeyi geç ogrenebiliyorlar.. yutkunuyorsa ve 5 tane cisli bez alıyorsan emiyordur. Her emmeden sonra degil göğsün sistikce aralikli sagarsin sürekli sağımda sütü tazyikli yapar bu durum meme reddine sebep olabilir