Doktora gözükmekte fayda var benim böyle geceleri başlıyordu batma, kaşıntı, yanma ve sonrasında kabarıklık meğer ürtiker(kurdeşen) olmuşum. 7 yıldır kronik olarak devam ediyor. Her gün ilaç almak zorundayım. Korkutmak istemem ama eğer ürtikerse kronikleşmesin hemen doktora gidin.