Benimde annem olucak. Şuan diyet sürecinde ve 2. Günü fakat çok aç. Doktoru kesinlikle katı bir şey tüketmemesi gerektiğini söylemiş sadece sabah kahvaltısında yumurta yiyebiliyor. Birde hazır meyve suyu. Sizde de böylemiydi acaba? Kendi diyetinizi ve nasıl ilerlediğinizi anlatabilirmisinz