18 aylık oğlum 3 ana 2 ara öğün yer
Sabah ve akşam uyumadan önce formül mama içer 120cc.
Bugün yiyecekleri şöyle
Kahvaltı da bugün peynirli omlet ve kefir içti
Öğlen 1 kase dünden kalan mercimek çorbası içecek
1.ana öğünü her zaman 1 kase yogurttur
2.ana öğünü meyve. Bugün muz verecegim
Akşam yemegin de fasulye pilav yiyecek
Genel de kahvaltısi omlet, haşlanmış yumurta,peynir,zeytin,krep,pankek,bazen patates kızartması falan yer.
Öğlenleri hep 1 kase çorba icer.
Ana ogunleri yine aynıdır yoğurt ve meyve
Akşam yemekleri değişiyor ne yaptı isem ayırt etmez yer. Ama haftada 1 mutlaka tavuk köfte balık veririm
Çorbalarında ilikli kemik suyu mutlaka olur.
Sabah 9:00 da kalkar . Kahvaltısi 10:00 dır.
Gece uykusuna 21:30 da geçer uyanmaz gece. O yüzden mamayı günde 2 kere içiyor. Tatilden döndükten sonra 2 kere içtiğini de kesecegim çünkü maşallah ek gıdası iyi.