mutlubibekleyis benim kızım ölü doğdu canlandirma işlemiyle döndü, bağışıklık sistemi zayıftı , ve alerjik olduğunu öğrendik
Doktorda rotada canlı virüs var antikorlar var bsgisikli düşükse kaldıramaz etkiye tepki verir dedi
Bende açıkçası yaptırmadım.
Kesinlikle asi karşıtı değilim yanlış anlaşılmasın
Ayrıca oğlumda 2020 senesinde bu aşının 2.dozunu yaptırdım 2 hafta sonra rota olup 15 gün hastanede yattı ve baya ağır geçirdi.
Yani ben bu aşıya ticari gözüylr bakıyorum hem o kadar yüksek fiyata aşıyı yaptırıyoruz güya asi yaptirinca rota olsa bile evde geçirir hafif atlatır soykemleri var , ee madem hersekilde hastanede yaticak ben niye çocuğuma canlı virüsü enjekte ediyimki ,?
Herkesin kendi tercihi ama yaptırmadan bnce çocuğunuz turbimetrik ıga (bağışıklık) testi yaptırın bnce