Merhaba kızlar, bebeğim 2 aylık ve mama ve meme olarak ilerliyoruz sütüm az olduğu için normalde 2 aylık bebek için 120 cc mama deniliyor ama ben eds ile emzirerek mamayı veriyorum ve arkasından kusuyor onun için 90 bazende 60 cc mama ve eds ile amziriyorum 60 cc yi bile kusuyor sütüm ona yetiyor diye mi 60 cc yi de kusuyor acaba yani mamayı azaltmalı mıyım yoksa çok geldiği için değil mi kusması inşallah anlatabilmişimdir