acipatlican deli_bir_hatun bize gecelik 8.5 falan dediler oda suit oda iki çocuğum var. Başka bir oteli bulunca vazgeçtik
Ezgim0 Gizemlibirisi pahalı olabilir 2 sene önce gitmiştik biz şuan fiyatları bilmiyorum açıkçası ama temiz manzara çok güzeldi
Yesillhanim acipatlican rica ederim otel iki senelik bir oteldi biz çok memnun kaldık inşallah sizde kalırsınız
deli_bir_hatun acipatlican çok demiş ya hangi oteli seçtiniz Kilikya mı? Biz her yıl horizont otel de konakliyiruz haftaya gidicez yine bir hafta falan kalıyoruz iki üç gün çocuklara yetmiyor. O yüzden Uygun diye orayı tercih ediyoruz. Denizede sıfır. Havuz yarım pansiyon açık büfe kahvaltı ve akşam yemeği yani. biz iki oda eşim ben 3 çocuk bide kaynanami alicaz bu yıl 4 gece 26 bin TL dedi bir haftaya uzatirsak kasada indirim yapacakmış
Wtfhh acipatlican bir Erdemli li olarak cevaplamak istiyorum ☺️ dedeman eskiden bir mobilya mağazasıydı içini düzenleyip otel yaptılar bu sene açtılar içi güzel duruyor Otelin içinde birde restoran açtılar onuda şuanşık begeniyorlar Deniz olarak( Alata araştırma ) normalde ücretli bir plaj otelin müşterileri ora gidiyor diye biliyorum orası gayette güzel bir plaj otelden dümdüz aşağı sahile doğru indiğinizde cafeler var memnun kalırsınız otelden dümdüz aşağı indiğinizde sol taraftan ilerlerseniz erdemli sahili var dalga kıran olduğu için denizde denizi dalgasız ama kalabalık. Yinede burdaki silifke yada diğer yerlerden farksız değil açıkcası
acipatlican Wtfhh Erdemli la pigna ya gideceğiz oradan caz geçtik ya orası hakkında bilginiz var mı acaba
skulturoglu Feyzosumunannesi Merhaba bizde boğsak’a gelmek istiyoruz, merkezde yaşıyoruz. Ama bebeğim henüz 9 aylık rahat edemez uyku saatleri vs var sonuçta, ne önerirsiniz var mı orda otel, apart, günlük ev vs. ? 💕
Feyzosumunannesi skulturoglu Biz birazdan çıkacağız. Bogsakbungalowhome den bakabilirsiniz. Tabak kaşık hersey var ama yiyecekleri kendiniz getiriyorsunuz. Benim kızımın da öğle uykusu var klimalar sürekli açık olduğu için ses sıfır. Çok güzel uyuyorlar. Asla tereddüt etmeyin. Bide deniz bungalov var ikisini araştırın isterseniz.
Enerjikmom acipatlican bacım direk Mersin’e gitme 😂😂yag gibi erirsiniz anam vallahi adamı yatağa düşürür o sucak ben gurbet gurbet geziyorum 10 Yıldır çıktım Mersin’den gitmeye cesaretim yok ailem orda bunalım geçiriyor millet klima da fayda etmiyor
acipatlican Enerjikmom Demeeee Sivas’a en yakın ya napalim 😁 heleki Sivas’tan sonra sanırım kemiklerimiz de ısınacak 😁
alisimmm Kızkalesindeki peri ve seymen otel hakkında bilgisi olan var mı kızlar ikisi arasındayız. Zaten yan yana ve aynı fiyattalar
Enerjikmom acipatlican yok anam donmayı tercih ederim 😂😂Malatyalıyım bende yıllardır mersibde ailem orda büyüdüm durulacak gibi değil
Wtfhh acipatlican evet orası da güzel bir otel önünde çamlık diyoruz biz talat Göktepe piknik alanı bungalov tarzı kamp alanı var orada güzel ama denizi taşlık Tarif ettiğim yerin denizi daha güzel çocukla daha rahat edersiniz kalabalık mı evet ama şuan mersinde kalabalık olmayan plaj yok
dreamila Çok sıcak otel klıma vs derken ıdare edılır pamuklu kıyafetler alın ınce Müslın gıbı daha çok En önemlisi denız tuzlu olunca çıkınca hemen dus güneş kremınıde sık sık sürün şapkasız olmaz Iyı tatıller dılerım Çok soguk yerden gıdınce ılk bırkacgun zor gelebılır 12 4 arası güneş altında olmayın