Merhaba anneler.
Yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 9.ay 14 günlük 1 aydır kabız ⅚/7 günler gliserin fitil vererek yapıyor. Çok mutsuz çok ağlıyor şişkinlik oluyor. %90 anne sütü alıyor gıda reddi de var büyük ihtimalle yapamadığı için istemiyor hiç birşey. Son ⅚ güne gelince reflüsü başlıyor. Ben çok endişeleniyorum. 2 haftadır probiyotik de kullanıyoruz. Ne yapmamı önerirsiniz. Meyve ve sebze belki bi kaşık yutuyor yediremiyroum birşey. Zeytinyağ içiriyorum. Bebeğim resmen huy değiştirdi. Aşırı mutsuz huysuz ve ağlıyor. Lütfen yardımcı olun. Yarın tekrar doktoruna yazacağım. Yine bir şey öenermezse başka doktora götüreceğim.