Muhammed_sefa05 Kızlar yeni alcamda hangisini kullanıyorsnz kilo aldırıyor mu size oğlum 9 aylık bu arada kaç numara alayım hamgsiinden alayım bilmiyorum
Onedroplove Muhammed_sefa05 kaşık mamaları 6 aydan itibaren başlıyor numarası yok ben hipp organik olanları kullanıyorum her çeşidi çok güzel özellikle gece maması olanı oğlum çok seviyor
EsilaMs Aynen numarası yokki kaşık mamaların ben hipp ve aptamilinkileri kullanıyorum gece yatmadan önce oda çok fazla kullanmıyorum ama memnunum . Kilo alması için eğer zayıf ise tabiki daha düzenli ve dengeli beslenme sağlamanız gerek bence .😊
Muhammed_sefa05 EsilaMs vala canm düzenli besliyorum ama almıyor yine doktur da biseyi yok diyor aptamil kullandım hiç bi faydasını gormedim
EsilaMs Muhammed_sefa05 sağlık sorunu yok ise kilosuna takılmayın . Her bebek tombi olacak diye birşey yok ki
Muhammed_sefa05 EsilaMs aynen öyle canm başta fazla takmıyordum ama çok zayıf ya sanki boynu falan kopacak öyle çok zayıf yani çok şükür sağlık sorunu yok