Deletedmom_1111 Kızlar 3 senedir idrarda kan görünüyor ürolojiye gittim bizlik değil dedi Bugün de boğaz enfeksiyonu olmuşum onun için gittim yine kan göründü şimdi kadın doğuma git dediler kadın doğum bu konuda yardımcı olur mu bana?
Deletedmom_1111 [silindi] evet ciddi şekilde doktora dediğim de kadın doğuma git o zaman dedi 3 senedir ağrıdan yaşadığım bile anlamıyorum
[silindi] Deletedmom_1111 ay evet biliyorum onun ağrısını kesinlikle hayat kalitesini etkileyen bir ağrı çok çok geçmiş olsun ,Allah’ım doktorun iyisini nasip etsin ya