2 yaşındayız mama harici biberonda bisey olsun istemiyor ne yapabilirim gece hala 1 kerede olsa o mamayi icmek istiyor artık birakmak istiyorum maddi olarakta biraz rahatlarim diye düşünüyorum alternatif ne verebilirim gun içerisinde normal yemekler yiyor kahvalti ara ogun aksam yemegi vs yiyoruz uyku oncesi mama iciyor sadece