Kızım bu sene 4 yaş grubu olarak anaokuluna başlayacak eğer yapabilirse 9-17 olarak yazdırdım çalışırım diye. Şimdi tecrübeli annelere sorum var, kızım çok sosyal, gayet konuşkan ve okula gitmeye çok meraklı ancaaakk hep tek büyüdü ve kendini savunmayı pek bilmiyor. Mesela dün akşam bir etkinliğe gittik kızımdan 1-2 yaş büyük çocuklar kızımın konuşmasıyla alay edip (aslında net konuşuyor sadece yaşı dolayısıyla bikaç R gibi harfleri farklı söylüyor) güldüler falan anneleri de karşıdan izliyordu. Kızım oyun oynadıklarını sanıp gülüyordu. Ben böyle zorba çocukları görünce çok üzüldüm ve okula başlayınca da mutlaka çeşitli böyle çocuklara denk geleceği için nasıl alışırım, nasıl müdahale etmeden dururum bilmiyorum, tecrübelerinize talibim siz nasıl atlattınız 🥹