mybabyyyy Oğlumdada vardı doktora hemen götürdüm ilaç verdiler kullandım şuan düzeldi. O Bi bağırsaklara dolarsa iştahsızlık falann popoda sürekli kaşıntı, sürekli karın ağrısı yapıyor. Ben farketmedigim için ilerlemişti. Çocuğum resmen eriyip bitmişti. En son farkedince götürdüm bağırsakları dolmuştu. 2 kere ilaç kullandi öyle geçti. Aralıklı bir ilaçtı zaten.