gubo Kızlar görümcemin bir oğlu var bazı şeyleri ondan istiyorum kızım için ek gıdaya geçecek kızım termos çanta istedim onunla birlikte bana oğlunun suluğunu atmış kullanır mısın diye bende yok abla suluğu var diyip istemedim ama gerçekten de var şöyle Bi durum var görümcem kreş öğretmeni bazı şeyleri velileri veriyor ya da ikinci el alıyor güvenip alamadım sonra aklıma takıldı yanlış mı yaptım diye siz olsanız ne yapardınız
Lolik gubo suluk emzik biberon gibi kişisel eşya bende almam ama kaynatıp kullanılsa bir şeyde olmaz diye düşünüyorum he yinede kullanmam o ayrı
semosderler gubo bebeğimize dair tüm ürünlerin yeni olmasına dikkat ediyorum , ablalarım olsa bile o tarz ürünleri alıp kızıma kaynatsam bile kullanamam , tabi tercih meselesi ama bu tarz ürünler kişiye özel olmalıdır diye düşünüyorum
gubo semosderler şahsen bende öyle düşünüyorum çünkü görümcemin oğlu sürekli hastalanıyor yani öyle olmasa bile neden başkasının suluğunu kullanıyım
havvamete Ablamdan yani abimin eşinden kıyafet falan bende alıyorum ama emzik biberon suluk bunlar yeni olmalı kesinlikle.
snyck gubo ben genelde yeni almayı tercih ediyorum ama iyice kaynattiktan sonra sorun olmaz sonuçta yere düşüyor yine kaynatiyor kullanıyoruz gibi düşünün