Merhaba güzel anneler 💐💐benim bebeğim 3 kilo doğdu 1. Ayında 4500
55 günlük iken 5750
Şuan 2 ay 17 günlük 6400 anne sütü alıyor hemşire kilo alımı maşallah 🧿 iyi dedi ama bazı insanlar çok mu kilo almış diye söyledi boyu da 60 cm şuan 50 cm doğmuştu sizn bebeklerin kilo alımı nasıl çevremde çok bebekli insan da yok danisabilecegim yakın zamanda doktora da gidemiycem sizlere danışmak istedim ☺️🐣