Memnune96 ne alaka benim 2. Hamileliğimde 2 doktora göründüm (son haftalarda doktora ısınamadım doğumu başkasında yaptım)öyle birşey demedi. 18 aylıkken 2. W hamile kaldım 22 aylık olana kadar emzirdim sonra artık dayanamadım tekim ve çok yorucu oluyordu ama doktor son 2 ay kalana kadar sorun olmaz ama son aylarda doğumu erken başlatabilir demişti. Sadece seni yorar zorlar ama ne sana ne bebeğe zararı olmaz demişti