segah06 Kızlar merhaba menenjit aşısının son dozunu vurdurcam fakat her kafadan ayrı ses çıkıyor. Çocuk doktorumuz bexero ve nimenrix ayrı yapılmalı ve aradan 1 ay geçmeli diyor, sağlık ocağındaki ebe aynı anda vurulur diyor. Siz nasıl yaptırdınız?
Gultolgata18 segah06 segah06 merhaba çocuk doktorunuz menenjit aşısı için mutlaka size bir aşı takvimi oluşturmuştur . benim oğlum da artık son 1 yaş menenjit aşılarını olucak fakat üşütme olduğu için biraz daha beklemek istedim sağlık ocağındaki ebemiz de beklememi söyledi çünkü bexero bebekler büyüdükçe yan etkisi artan bi aşı biraz vücut toparlasın dedi . Zaten doktorumun oluşturduğu aşı takviminde de araların da 1 ay var . Umarım yardımcı olabilmişimdir bende çok efamlıyım bu konularda 🙏😊