Çok geçmiş olsun canım ya. Gece gece çok üzüldüm. Elle sağ istersen biraz, makinayla sağmak belki acıtır. Valla bilemedim ki acısız olmaz heralde, yanan yerlere sık sık soğuk uygulama yap yanık kremleri sür. İnşallah en kısa sürede geçer bebişinde sütsüz kalmaz. Benim bebeğim de 6 aylık hemen hemen aynılar. Derinden üzüldüm