Rrraaaiiinnn minderi bence iyi ne çok kalın ne çok ince yıkanabilir olması güzel. Tesisini ben bile zor çıkartıyorum bazen ama şimdi Bi kere kaldırmıştım tepsisin sabit tutan aparatı o kırmışım o yüzden çıkarabiliyor. Gerçi kucağımda yiyor artık o yüzden masa ve sandalye olarak kullanıyorum. Bacak kısmı demir diğer yerler plastik. Bacak kısmının yere deydiği yerde yuvarlak plastikler var