Son 3 gündür oğlum(5 aylık) uykuya çok zor geçiyor.Rahat uyuması içim tüm şartları sağlıyoruz.Oda sıcaklığı, bez vs.Uyumuyor ya başını kaldırıp sürekli gülüyor ya da sürekli elleri ile bir şey tutmak istiyor.Her türlü sallıyorum.Ten tene temas yapıyorum.Bedeni çok çırpınıyor.Bir şey tutmak istiyor.Sürekli eli meme de yüzde ama sabit kalmıyor.Her yerim çizik içinde kaldı.ayakları ile tepiniyor.Diş sancısına değil.Ne yapacağımı şaşırdım.Mis gibi uyuyan bebek 1.5 saatte uykuya dalıyor artık.Uykuya geçince uyanmıyor ama uyuyana kadar mahvoldum son zamanlarda.Ne olabilir sizce?