Merhaba arkadaşlar oğlum 13 aylık. 1 yaş rutin kontroller için doktora gittik bugün. Oğlumun balık yememesi sebebiyle balık yağı kullanabilir miyiz diye sordum kullanabilirsiniz dedi ancak herhangi bir öneri vermedi şundan alın şu kadar kullanın diye. Eczaneden alıp prospektüste ne yazıyorsa o şekilde kullanabilirsiniz dedi pek icime sinmedi bu cevap. Siz kullanıyor musunuz hangi marka ne kadar veriyorsunuz sürekli mi kullanılıyor ?