Lolita Deletedmom20 hipp combiotik kullanıyordum çok gaz yapıyordu hem kızım istemiyordu artık.Simdi evolvia kullanıyoruz.Severek içiyor gazinoda rahat çıkarıyor memnunum 👍
Semaertug dugmeninAnnesi ac nasıl acaba doyuruyor mu diğeri gibi gaz yapmıyor mu normali bizde gaz yaptı 🙄
dugmeninAnnesi Semaertug ac olan koyu kivamli mama doktor kontroluyle veriliyor gaz ve sindirim bozuklugu olan bebekler icin veriliyor genelde
Ruzgaaar Semaertug Aaanneaa Muhtemelen antibiyotik kullanımına bağlı vajinal mantar oluşmuştur travazol iyi gelir
Semaertug dugmeninAnnesi doktorumuza sorup alalım o zaman çok fazla gazı var zaten bide mama yapıyor sabaha kadar uyumuyor ağlıyor
Hcrakin 20 günlüğüz en başta hipp kullandık ama gaz sorunlarından dolayı doktor evolvia ac mamaya geçti.mamayı bulmak zor eczaneden ve internetten bulduk mamayı.mama hipp e göre çok yoğun kıvamlı ve tok tutuyor kızım baya gaz çıkarıyor şimdilik memnunum
Esmakaya Aptamil kullandım ilk sonra burada annelerden duydum İyiki duymusum gaz problemi yok süper besliyor bide