Akşam 4e kadar hiçbir şeyi yoktu keyfi yerindeydi yemeğini yedi mamasını içti uyudu uyandı birden mızırdanmaya başladı neyse mama saati gelince mama verdim 30 CC zor içti bi 40 dk sonra tekrar denedim 60 içti derken kustu bu arada ateşi de vardı 37.7 normalde hep 36.8 olur köpek dişleri hep kabarık olmuş ama burnu da aktı. Grip mi üşüttü mü diş mi anlamadık eşimle. Ateş için calpol verdim şu an düştü 36.8 oldu. Dişine jel sürdüm uyudu. Ama ağzını bıçak açmadı iştahı gitmiş normalde 180 içer 60ı zor içti o da çıkarınca şu an aç biliyorum ama açmıyor ağzını. Yarın acile götüreceğim ama şu an rahatlatılmaya ihtiyacım var dişte kusma hafif saydam burun akıntısı yaşayan var mı?