Merhaba kızlar benim 30 aylık ve 5 aylık olmak üzere iki kızım var. Büyük kızım bir türlü alışamadı kardeşine ben çalışan bir anneyim şuan doğum iznindeyim kızım çok yapışık Bana asla lavaboya gitmeme dahi müsaade etmiyor ayrıca kardeşini süt için kucağıma alınca istemiyor bırak diyor. Eşim ile genelde büyük kızım ile vakit geçiririz ilginizi ona veririz parka götürürüz dışarı çıkarırız, çoğu şeyde bana yardımcı olmasını istiyorum kardeşinin bezleri olsun emziği olsun ona da görev veriyorum, konuşuyorum kardeş biraz daha büyüyünce seninle oyunlar oynayacak diyorum ancak hep çok sevmek isterken hırpalıyor ve bende ona kızmak zorunda kalıyorum aşırı hırcın ve her şeye dakikalarca ağlıyor cidden çok yıprandım nasıl davranacağımı neyin iyi geleceğini bilmiyorum artık😔