humaasli Hanımlar iyi geceler emziren bir anneyim, sabahtan beri şiddetli baş ağrım var. 5 te parol içtim ama hiç etkisi olmadı, 6 saat olmuş bitane daha içsem sıkıntı olur mu veya başka önerisi olan var mı ?
tazemommyy humaasli nane yağı varsa alnınıza sürün çok az etki eder fazla sürmeyin gözlerinizi yakmasın
aybarssmom_ İçebilirsiniz tekrar, suyu az içmiş olabilirsiniz maden suyu içmeyi deneyin isterseniz ılık duş alabilirsiniz
crknkzz humaasli surekli kullanmadiysam parolu geciriyor canim dene insallah gecer bndede migren var o aziyor bazen kullaniyorum.dogum yaptigimda doktorum demisti 2 ser tane parol icebilirsn diye.bide ssde türk kahvesi deneybilirsin
blgeblk Başım ağrıyorken okuyorum bu postu şuan. Sade kahve de iyi geliyor diye içtim şimdi büyük bardak suyla eğer hafiflemezse parolla devam.
humaasli blgeblk sade kahve de içtim hatta limonlu yaptım iyi geliyor diye duymuştum ama yok tuttu bikere uyutmuyor
Mrvsmt2502 humaasli ayaklarını sıcakmsuya koy , başına buz koy bunları yaptıktan sonra karanlık odada dinlen
Elifelifelif humaasli bol bol su içebilirsiniz. Su dengeleme görevi görüyormuş. Bence 6 saat sonra da parol içilebilir sonuçta özel bir durum bu hep içmiyorsunuz. Uyuyabiliyorsanız uzun uyuyun bi de
crknkzz humaasli bas agrisi kötü bliyorum.migrenimdende cektim ama dogumdan sonrada cektim Allah sabir versin canim