Ay kızlar kapıda komşularla toplanıp çay içiyorduk . Çok yüksekten nokta şeklinde belli çok uzaktan uçaklar gitti ama görseniz.belirli mesafelerde tıpkı konvoy gibi en az 30 ucak gitmiştir. O kadar korktuk ki neydi bunlar ne oluyor bilgisi olan gören bilen var mı ?