Merhaba kızlar 8 aylık bebeğim var ek gıdaya geçtik beni sık emiyor ama az az bugün çok ağrıdı göğsüm değil koluma giden yer sol kolumu kaldırdıkça ağrıyor ne yapmalıyım ek gıdayı çok da yemiyor yani normal yiyor ama az emmesi yüzünden mi bu ağrı emzirdiğini sırada da ağrı var korkulacak bişemi yaşayan yazsın lütfen