Nznysf kızımda emerek uyuyordu en korktuğum kısım da buydu. İlke gece biraz zor geçti hatta ağlama krizine girince çıktık arabayla biraz gezip sakinleştirip geldik. Nini açıp yanına uzandım saçlarını okşayıp biraz konuştum sonra babasını istedi. Babası da gelince biraz da o sevdi sonra uyudu. Gece uyanınca ilke gece meme istedi ama vermedim. 10-15 dk bi ağlama krizi yaşadık kucağıma alıp sarıldım öptüm su verdim sarılarak uyudu. İkinci gece ve sonrası daha sakin geçti uyanınca su veriyorum içip uyuyor. Geceleri çok sık emmek için uyanırdı. Şimdi 1 2 kez uyanıyor su içip uyuyor.