Bugün kızımla parka gitmiştik. Orda kendine arkadaş buldu kaydıraktan kayıyorlardı. Babası geldi kaç aylık yaşıtlar galiba dedi ben de iki buçuk yaşında dedim o da aa yok bizimki bir buçuk yaşında dedi. Kızımla onun boyu aynıydı. O kadar üzüldüm ki kendinden 1 yaş küçüklerle aynı duruyor benim kızım. İçimden hiç çıkmıyor