kubrabaygeldi chngrrr sarı kantaron yagı alıp elinizle hafif ovarsanız bisey olmaz ben öyle yapmıstım hiçbisey olmadı zaten krem felan kullanmadk her altını actıgmda sarı kantaron yagı damlatıp kapatıydm 1 haftaya iyileşmişti
byzyldz zeyzeyze benim de bebeğimde yapışma oldu bir hafta oldu sünnet olalı bebek yağı mı kullanmalıyım yoksa sarı kantoron yağı mı
zeyzeyze edadan hem sunnet bolgesine hemde beze bol bol dökün yapismamasi icin. Sargi bezi vs kullanmayin enfeksiyon yapar iyilesmeyide geciktirir. Sunnet bolgesinin idrarla temas etmesi gerekiyor çünkü
zeyzeyze byzyldz kantaronla ilgili bilgim yok o yuzden bişey söylemem yanlis olur. Yapismamasi için bebek yağı bol miktarda surmek gerekiyor. Bide bezini tam dolmadan degistirmeyin . Idrarla temas edince daha hizli iyileşiyor