chngrrr
Canım telaş etme bende tam 3 aylıkken yaptırdım 3 gün sonra falan şiş inmişti ılık suya oturtun biraz beklesin yumuşasın sonra geriye doğru ittirin dedi ve bu işlemi her banyo sonrası tekrarla dedi 10 gün boyunca . Bende çok tedirgin oluyordum ama inan hiç ağlamıyor birde sütün içinde daha rahat oluyor. 10 güne hiç bişey kalmadı tümden iyileşti. Geriye itmezsen daha zor olur ilerde yapışma durumu oluyor ve tekrar sünnet ediyorlar. ☹️birde ben kremi beze iyice bocalıyordum hiç kurumasına izin vermedim doktor öyle söyledi . Mesela bir bez değişiminde krem sürdüysem ikinci bezde zeytinyag bolca sür dedi böylece kolayca atlattık