chngrrr bende oğlumu sünnet ettirdikten sonra çektirmeyi yaptığımı sanıyordum ki yaptım çünkü, günde bir defa denmişti bize. Yaptığım halde yapıştı derisi malesef ve uyuşturmadan etmeden açtı sünnetçi orayı ama inanın ki sünnet olurken bu kadar ağlamamıştı benim oğlum çok rahat geçmişti. İçim gitti içim. Allahım bir daha yaşatmasın diye hala dua ediyorum. Lütfen sizde dikkatli olun.