Şuan 4 ay 8 günlük oğlum. Biz bebeğimizi göbeği düştüğünde yıkamaya başlamıştık. Göbeği 13.günde düştü. Sonrasında her akşam uyutmadan hemen önce yıkayıp pijama giydirip emzirip uyuttum zaten memede uyuyordu ve yıkayıp uyuttuğumuzda daha rahat uyuduğunu fark ettiğimiz için böyle yapıyorduk. Gündüz uykularını aydınlık odada uyutup yatağına ya da ana kucağına yatırıyordum. Bu şekilde gece gündüz ayrımını anladı banyo yaptığında gece uykusuna yatağını öğrendi. Sonrasında yıkayamadığımız zaman olsa da gece uykusuna dalmakta sorun yaşamadık. Benim doktorum 2 aylıktan sonra gece bebek kendisi uyanmadıkça uyandırmayın demişti bu şekilde daha da oturdu. Ama sonrasında 3.-4.ay ataklarında düzen hep değişti. Şimdi de etrafın farkına vardığı için bazen uykusu olsa bile uyanıklık süresi 4 saati buluyor yani kendisi ne zaman uyumak isterse o zaman uyuyor diyebilirim. Sadece gece gündüz farkını öğretmek çok önemli, düzen konusu zaten her dönem değişiyor oturtması zor bir konu bence 😅